Rabu, 9 Mac 2011

Metro - Mutakhir - Wanita dicabul pegawai

KUALA LUMPUR: Tindakan seorang wanita meminta bantuan pegawainya untuk menyelesaikan saman trafik membawa padah, apabila dia dicabul lelaki miang itu dengan dipeluk, diraba dan dicium di sebuah pusat membeli belah di ibu negara, baru-baru ini.

Cabul merupakan satu masalah yang semakin serius. Bukan sahaja di malaysia, malah seluruh dunia. Mungkin dan ianya hanya lah sebuah mungkin, kerana terlalu sibuk bekerja sehingga tidak menghiraukan kehendak badan adalah penyebabnya. Antaranya terlalu penat, terlalu banyak kerja dan lain lagi. Menyebabkan apabila kita berehat seketika otak kita bermain dengan perkara negatif. Antaranya satu keadaan awek seksi lalu depan mata kita pun " huh, ni kalau aku dapat ni... mmmuah". atau lain-lain kata-kata yang terlintas. Dan percayalah, pencabulan bermula dengan kata-kata sebegini. Apabila sampai peluang dan keadaan yang selamat, maka anda akan tergolong didalamnya.

pembaca : eleh, merepeklah... mana ada tak logik langsung.
penulis     : cuba katakan pada diri anda setiap hari (lelaki) saya gay saya tak suka perempuan.


Perbuatan cabul mendatang mudarat yang tidak berbaloi dengan kepuasannya.( sekiranya anda tidak tertangkap ) tapi percayalah anda tidak akan terlepas. Antara sebab seseorang itu menjadi pencabul ialah :
  • pencabul membesar dengan ayah yang agresif dan terlalu mengawal dan  pencabul belajar dari situ kerana kebanyakkan kanak-kanak takut bila di ugut oleh ibubapa.
  • pencabul hidup dengan emak yang jenis queen control,terlalu garang dan jahat. apabila dewasa pencabul merasakan inilah masanya untuk balas dendam terhadap wanita.
  • pencabul mempunyai masalah yang serius dan bersiri dengan pasangan yang telah reject dia.
  • pencabul hidup dalam keadaan terkongkong semasa kecil dan merasakan orang lain juga akan mengongkong.
  • pencabul bermula dengan sikap sadis
pembaca : kenapa jarang pencabul terdiri daripada wanita?
penulis     : kerana lelaki apabila di cabul oleh wanita , mereka merasakan seperti mengantuk disorongkan bantal, melainkan wanita itu buruk rupa.

kepada sesiapa yang rasa seakan-akan masuk dalam golongan di atas harap dapat lah memperbetulkan diri. Jangan malu dan berbincanglah dengan kawan-kawan. Kerana menjadi lebih malu sekiranya anda ditangkap mencabul.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan