Sabtu, 23 April 2011

Sperma mati dek ‘gadis penyedap’

 IPOH: Dosa maksiat dengan ratusan ‘gadis penyedap’ sudah lama berlalu, namun episod derita baru bermula buat seorang suami selepas disahkan mandul akibat penyakit kelamin berpunca daripada kelakuan liarnya sebelum ini.
Dia yang hanya mahu dikenali sebagai Mail, 38, terkedu apabila doktor memberitahu dia menghidap penyakit berjangkit dikenali sebagai Clymidia yang berpunca daripada hubungan kelamin.
Lebih menyedihkan apabila doktor memberitahu penyakit itu menyebabkan semua spermanya tidak bernyawa dan mustahil boleh menghasilkan zuriat.

“Berikutan semua masalah itu, saya kini menimbang kemungkinan untuk melepaskan isteri saya kerana tidak mampu menghasilkan zuriat,” katanya.


Pembaca : tak pernah tahu pula ada jenis penyakit macam nih
Penulis : ada ambil penyedap ke?

Dengan kadar seks bebas yang semakin meningkat sekarang ini, petikkan berita ini amat berharga untuk di jadikan pengajaran kepada sesiapa yang mengambil atau melanggan penyedap. Walaupun dalam petikkan berita hari ini menyatakan bahawa dia di serang penyakit Clymidia kerana melanggan pelacur. Mengamalkan seks bebal dengan bukan pelacur juga boleh menyumbang ke arah ini.

Hanya kerana hendah bersedap-sedap, mandul adalah bayarannya. Orang yang memang di lahirkan mandul itu lain cerita. Akan tetapi bagi mereka yang di lahirkan tidak mandul, menjadi  mandul hanya kerana bersedap-sedap pula lain ceritanya.

Apabila anda mandul kerana bersedap-sedap, tekanan perasaan yang tinggi pasti akan menimpa anda. Lebih-lebih lagi apabila anda masih belum berkahwin atau mempunyai zuriat. Tidak teringinkan anda melihat, diri anda edisi kecil? ( bayi dari zuriat anda ).

Sekiranya perkara ini telah menimpa anda, janganlah di sesali yang lepas-lepas. Lihatlah kehadapan, anda masih mempunyai kenikmatan nyawa gunakanlah sisa kehidupan ke jalan yang benar dan di redhai tuhan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan