Selasa, 26 April 2011

Padah mencuba suntikan kuruskan badan

KUALA LUMPUR 25 April - Tindakan seorang ahli perniagaan lelaki mencuba satu produk menguruskan badan melalui 30 suntikan kosmetik dalam tempoh sejam mengundang padah apabila dia kini terpaksa menanggung kesan parut kekal di tubuhnya kesan daripada rawatan itu.

Mangsa yang berusia lingkungan 30-an dan enggan dikenali itu bukan sahaja terpaksa menanggung kesan parut di perut dan belakang badan, malah terdapat kesan lubang di bahagian yang disuntik itu membuatkan dia berasa tidak selesa.


Pembaca : ni sebab tak nak bedah lah main suntik-suntik...
Penulis : sama je sengsaranya...

Hanya kerana ingin kelihatan menarik, akhirnya terpedaya dengan pujukkan kawan. Tidak di beritahu sama ada berkesan atau tidak. Tapi yang pastinya, tuan punya badan pastikan akan kurus. Tapi bukan sebab suntikkan yang di tawarkan akan tetapi sebab susah hati dan sakit hati terhadap orang yang bertangungjawab

sekiranya kita ingin benar-benar kelihatan menarik dengan menguruskan badan. Adalah jalan terbaik dengan bersenam dan menjaga diet yang sempurna. Ini kerana kurus selain daripada cara ini belum tentu anda sihat secara mutlah. Dan anda mungkin terdedah dengan ancaman menjadi lebih gemuk dari asal atau pun penyakit.

Kurus dengan menggunakan cara selain senam tidak praktikal, ini kerana kita tiada stamina apakah arti kelihatan segak tapi nak tangga satu tingkat dah nak patah lutut?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan