Selasa, 19 April 2011

Gadis seksi untuk siswa

MELAKA: Beberapa pengusaha pusat hiburan di negeri ini didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej.’

Ketua Ahli Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB), Mohd Yusof Hassan, yang mendedahkan perkara itu berkata tindakan itu terbukti selepas pihaknya menerima aduan berdasarkan kain rentang yang mempromosi aktiviti berkenaan.

Mohd Yusof berkata, berdasarkan maklumat pada kain rentang berkenaan, penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan.


Pembaca : kenapa dia nak tarik pelanggan dari golongan pelajar pula?
Penulis : sebab pelajar banyak duit, duit loan ...

Apa yang pengusaha pusat hiburan buat ialah untuk menarik lebih ramai pelanggan masuk ke tempat dia. Itulah sahaja cara untuk pengusaha pusat hiburan untuk mencari makan. Sekiranya tiada orang yang masuk, maka tiadalah duit yang masuk.

Mungkin setelah kajian telah di buat oleh pengusaha pusat hiburan. Mendapati yang golongan pelajar ini mempunyai kuasa membeli yang tinggi. Mungkin juga sebab selama ini memang pelajar lah yang memenuhi pusat hiburan tersebut, sebagai tanda terima kasih pengusaha menyediakan satu parti khusus.

Lagipun selama ini yang memenuhkan pusat hiburan ini adalah golongan muda melayu islam, yang tua-tua ramai dah taubat pergi ke masjid cuba adalah sebilangan yang belum sampai seru.

Ini lah implikasinya apabila membenarkan tempat-tempat yang di haramkan oleh islam. Sekiranya ekonomi bertambah teruk, tak mustahil sport toto akan menyediakan satu produk nombor islamic atau apa saja yang akan di namakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan